суббота, 15 марта 2014 г.

про простий бізнес-план

Ми приймаємо статус-кво, яким би складним воно не було, але від нових речей вимагаємо простоти.
Ось бізнес-план для виробника підручників 1955 року:
Найміть професора і платіть йому протягом кількох років, щоб він написав підручник. Найміть купу продавців, і нехай вони відвідують професорів та їх зібрання, продаючи їм книгу, яку, в результаті, куплять не вони: вони змусять купити її когось іншого. Потім побудуйте інфраструктуру, яка забезпечить, щоб у продавців книг були в наявності підручники, які студенти будуть змушені купувати проти своєї волі. Потім регулярно додавайте до книги безглузді доповнення, щоб ринок використаних книг не міг задавити ринок нових підручників.
Якщо б хто-небудь спробував "продати" вам цю бізнес-модель сто років тому, ви б просто розсміялися. Тим часом у багатьох великих галузях діють саме такі звивисті бізнес-плани. Але чомусь ми вимагаємо, щоб нові бізнес-моделі були куди більш елегантними ...
Секрет класичних галузей бізнесу полягає у тому, що кожен крок бізнес-плану був простим. Настільки простим, щоб його без зусиль можна було пояснити і масштабувати. Але з цих простих кроків може складатися складна мережа.

Комментариев нет:

Отправить комментарий