пятница, 6 мая 2016 г.

Branding

Branding   це діяльність зі створення тривалої прихильності до товару на основі спільного впливу на споживача рекламних повідомлень, товарної марки, пакування, матеріалів для стимулювання збуту та інших елементів комунікації, об'єднаних певною ідеєю та фірмовим оформленням, які виокремлюють товар серед конкурентів і створюють його образ. Брендінг об'єднює творчі зусилля рекламодавця, рекламної агенції, торгових фірм та посередників у широкомасштабному впливові на свідомість споживача бренд-іміджу — персоніфікованого позитивного образу торгівельної марки на основі науково обгрунтованих висновків маркетингових досліджень.

Слово «бренд» походить від древньоскандинавського «brandr», яке переклається, як «палити, вогонь». Так називалось тавро, котрим власники скота помічали своїх тварин.

Основні бренд-напрямки:

  1. Неймінг - розробка назви ТМ, що гарантує її унікальність, простоту запам'ятовування і позитивні асоціації у споживача
  2. Створення логотипу і фірмового стилю - розробка оптимальної візуалізації для ТМ, яка у поєднанні з назвою, забезпечить найкращу запом”ятовуванысть і впізнанавання;
  3. Розробка рекламного слогану, що містить назву товару і концепцію, яку він повинен донести до споживача;
  4. Визначення позиціонування продукту - пошук і вибір оптимального рішення для донесення споживачеві головних переваг товару і демонстрації вигод, які йому принесе вибір саме цього бренду;
  5. Ребрендінг і Рестайлінг - проведення комплексних заходів з метою зміни відношення до бренду у свідомості споживача в кращу сторону за рахунок зміни ідентифікуючих елементів ТМ і зміни базового позиціонування.

Комментариев нет:

Отправить комментарий